Thursday, January 29, 2009

Teruja dan terus teruja!!!!


Alhamdulillah segala pujian hanya untukMU...
sudah hampir sebulan mak dan abah pulang dari tanah suci, seperti biasa banyak cerita yang dikongsikan untill now mak dan abah sangat excited ceritakan pengalaman yang berlaku di Tanah Suci. Oleh kerana semangat Haji yang sengat hebat..maka Alhamdulillah berjaya juga akhirnya mendaftarkan sebagai bakal haji di TH petang tadi.

Cik Unta disamping mak


Di Kaunter TH..terasa begitu teruja untuk menambung tambahan duit elaun baru masuk beberapa hari yang lepas dan sebelum terlambat duit yang sedikit berjaya di simpan..walaupun niat di hati nak beli speedlight dan nampaknya impian itu masih lagi terkubur..(kapankah speedlight itu akan hadir dalam hidupku??)..walaubagaimanapun urusan di kaunter TH sangat mudah hanya perlu menyatakan yang kita ingin mendaftar dan lansung itu juga nama kite didaftar.



Tapi.. bila saja slip itu diterima muncul angka 2024 ini adalah tarikh saya bakal menunaikan Haji
bila dihitung umur ini mencecah 37 tahun (huh..lame lagi) tapi makcik kaunter cakap kalau duit simpanan sudah mencecah RM11.000 maka kita boleh membuat surat rayuan untuk dipercepatkan!!( kembali tesenyum).

mak dan abah

"kalau ada rezeki lebih tykhah nak buat Umrah dulu mak" dah lama sebenarnya nak pergi..mak cakap ada rezeki lebih nanti kita buat umrah satu family ..(berdoa dan terus berdoa agar masa itu tiba)...



Dan diri ini masih lagi teruja dan terus teruja untuk.....

No comments: